„Este foarte rar intr-o tara care a trait 20 de ani de refaceri abrupte sa auzi un antreprenor, care nu a avut contact cu disciplina multinationalelor si planificarea strategica, vorbind de un plan pe trei ani. in momentul in care ai o vedere clara a afacerii tale si a pietei poti face un plan. Este esential dar lipseste in mediul de business romanesc. Trebuie sa fii vizionar, sa te adaptezi mai repede decat concurenta ta, sa ai un plan”, a declarat managerul Mihai Ghyka, promotor al proiectului iPlan.
“Romanii sunt eminamente un popor creativ. In orice demers creativitatea este o conditie necesara, insa nu si suficienta. The Network vine cu iPlan, un proiect care vine sa suplineasca suficienta. Este ingredientul de care societatea romaneasca are nevoie: perspectiva pe termen lung, care, combinata cu elementul creativ, poate, intr-adevar sa schimbe aceasta tara”, a mentionat Alexandra Gatej, Presedintele AmCham (Camera de Comert Americana in Romania).
Citeste aici un articol pe aceasta tema.