Alina Radu, prin Editura EVRIKA Publishing lansează în România cu sprijinul ENDAVA cartea unuia dintre cei mai admiraţi profesioniști americani ai domeniului de business – John E. Pepper Jr., binecunoscut CEO al Procter&Gamble și inspirat dezvoltator al unor branduri mondiale.
Lucrarea sa – Ceea ce contează cu adevărat. Servicii, Leadership, Oameni și Valori – apare pe piața românească într-un moment în care sunt puse în chestiune, într-un mod dramatic, tocmai valorile etic-umane implicate la vârf în conducerea și dezvoltarea mediului de afaceri românesc.
Ceea ce contează cu adevărat. Servicii, Ledership, Oameni și Valori (What Really Matters: Service, Leadership, People and Values) este o carte al cărei stil prietenos, direct și dinamic îl introduce pe cititor în descrierea parcursului și a ascensiunii lui John E. Pepper Jr. pe scara ierarhică, în cadrul companiei în care acesta a activat timp de 40 de ani – Procter & Gamble. Titlul parafrazează întrebarea fundamentală pe care ne-o punem cu toții, mereu, în privința vieții personale și a celei profesionale: „Ce contează cu adevărat?”.
În interiorul cărții, scrisă de către unul dintre cei mai reputați lideri de business ai Americii, găsim referințele acestuia privind atât eșecurile, cât și succesul personal, acestea conturând răspunsurile pe care le așteptăm în propria noastră ghidare, atunci când ne dezvoltăm pe același drum profesional. Autorul acordă o mare importanță ideii de a construi lideri și leadership în interiorul companiilor și promovarea acestor valori ori de câte ori este posibil.
Cartea, organizată în trei secțiuni, ne dezvăluie, treptat, modul în care o companie poate avea succes prin crearea și susținerea brandurilor de top, cum poate rămâne în top prin crearea unei comunități vibrante în interiorul companiei, dar și modul în care ne trăim viața pornind de la deservire și integritate în interiorul companiei.
Chiar dacă aceste secțiuni sunt prezentate separat, ele, de fapt, sunt interconectate, dezvăluindu-ni-se clar importanța înțelegerii faptului că trebuie să știi, ca și lider, să oferi încrederea și sentimentul de apartenență la o comunitate puternică angajaților şi familiilor acestora, dar și consumatorului, mergând cu nivelul de înțelegere al acestuia până aproape de cel personal și, astfel, să poți să aduci produsele companiei la nivelul așteptărilor consumatorului.
Sub sloganul „IDEI. CUNOAȘTERE. VIZIUNE”, noua Editură EVRIKA Publishing și-a asumat misiunea de a aduce în atenția cititorilor români autori, subiecte și abordări care să devină noi repere pentru creșterea personală și profesională a acestora. Ca parte din această misiune, aducem în România o lucrare complexă și completă, posibil model pentru toți cei ce vor să acceseze lecții adevărate despre leadership și aplicarea lor atât în viața personală, cât și în cea profesională.
John E. Pepper Jr. a petrecut 40 de ani din cariera sa în diverse poziții în cadrul Procter & Gamble. Între 1995 – 1999 a deținut poziția de CEO și Chairman of the Board, iar între 2000 – 2002 pe cea de Chairman of the Board. De asemenea, a mai ocupat funcția de Director la P&G între 1984 – 2003 și pe cea de Președinte din 1986 până în 1995.
În prezent se află în consiliul de administrație al mai multor companii precum National Underground Railroad Freedom Center unde, între ianuarie 2006 – mai 2007, a deținut și funcția de CEO. Walt Disney Company și Universitatea Yale sunt alte două nume cu greutate în CV-ul acestuia. John E. Pepper Jr. a fost Chairman of the Board între 2007 și 2012 în cadrul Walt Disney Company, iar pentru Universitatea Yale a lucrat ca Vice President of Finance and Administration între ianuarie 2004 și decembrie 2005.
preluare comunicat BusinessDays.ro