„Este foarte rar intr-o tara care a trait 20 de ani de refaceri abrupte sa auzi un antreprenor, care nu a avut contact cu disciplina multinationalelor si planificarea strategica, vorbind de un plan pe trei ani. in momentul in care ai o vedere clara a afacerii tale si a pietei poti face un plan. Este esential dar lipseste in mediul de business romanesc. Trebuie sa fii vizionar, sa te adaptezi mai repede decat concurenta ta, sa ai un plan”, a declarat managerul Mihai Ghyka, promotor al proiectului iPlan.
“Romanii sunt eminamente un popor creativ. In orice demers creativitatea este o conditie necesara, insa nu si suficienta. The Network vine cu iPlan, un proiect care vine sa suplineasca suficienta. Este ingredientul de care societatea romaneasca are nevoie: perspectiva pe termen lung, care, combinata cu elementul creativ, poate, intr-adevar sa schimbe aceasta tara”, a mentionat Alexandra Gatej, Presedintele AmCham (Camera de Comert Americana in Romania).
Programul aduce in premiera in Romania intrumentele de invatare experientiala Markstrat (simulare de marketing strategic dezvoltata de StratX, leader mondial in simulari de business) si Strategic Driver (instrument de diagnosticare a capabilitatilor de planificare strategica si a prioritatilor de dezvoltare ale managerilor, validat de London School of Economics) intrumente folosite cu succes la 25 din primele 30 de universitati si programe MBA din lumeCiteste aici un articol pe aceasta tema.




